تمرینات

کمپ تمرینی استعدادهای برتر استان اصفهان در رده سنی زیر ۱۰ سال

🟤کمپ تمرینی شماره ۱ استعدادهای برتر استان اصفهان در رده سنی زیر ۱۰ سال امروز پنجشنبه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر با حضور ۱۶ بازیکن دختر و پسر در باشگاه تنیس اسپادان(۲۲بهمن) برگزار شد .
در این کمپ تمرینی ابتدا بازیکنان به مدت یک ساعت زیر نظر آقای اکبر بابایی تمرینات بدنسازی تخصصی تنیس را انجام دادند و سپس به مدت دو ساعت تمرینات تاکتیکی با محوریت ضربات فورهند و بکهند را زیر نظر مربیان انجام دادند و پس از صرف نهار و استراحت به مدت دو ساعت مسابقه انفرادی با فرمت تایبریک ۵ امتیازی برگزار شد و نتایج آن توسط مربیان ثبت گردید.
در کمپ تمرینی امروز آقای سام صدری مدیر کمیته استعدادیابی استان به عنوان سرمربی و آقای شایان یزدانپرست به عنوان دبیر کمیته استعدادیابی بر تمرینات نظارت داشتند.
لازم به ذکر است ریاست محترم هیات تنیس استان اصفهان سرکار خانم مومن زاده نیز از کمپ امروز بازدید نمودند.




🟢روز دوم کمپ تمرینی شماره ۱ استعدادهای برتر استان اصفهان در رده سنی زیر ۱۰ سال امروز جمعه ۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ با حضور ۱۶ بازیکن دختر و پسر در باشگاه تنیس اسپادان (۲۲بهمن) برگزار شد .
در این کمپ تمرینی ابتدا بازیکنان به مدت یک ساعت زیر نظر آقای اکبر بابایی تمرینات بدنسازی تخصصی تنیس را انجام دادند و سپس به مدت دو ساعت تمرینات تاکتیکی با محوریت ضربات اپروچ و والی را زیر نظر مربیان انجام دادند .
در کمپ تمرینی امروز آقای سام صدری مدیر کمیته استعدادیابی استان به عنوان سرمربی و آقای شایان یزدانپرست به عنوان دبیر کمیته استعدادیابی بر تمرینات نظارت داشتند و سرکار خانم ستاره صلاح از مربیان خوب استان الگوهای تمرینی در نظر گرفته شده را با بازیکنان تمرین کردند.
لازم به ذکر است نایب رییس محترم هیات تنیس استان اصفهان جناب آقای فرشاد طلاور نیز از کمپ امروز بازدید نمودند.
بخش مسابقه دوبل کمپ امروز به دلیل بارندگی کنسل شد و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.



دکمه بازگشت به بالا